مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌ جنوب  و موسسه آموزشی کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای” آرتونیست”، کارگاه 2 روزه  “پیوست رسانه‌ای” تحت عنوان برندسازی و استراتژی بازار   را زیر نظر استاد داود یاراحمدی توسط  برگزار می کند.

این کارگاه در طی 2 روز و هر روز 4 ساعت در روزهای سوم و چهارم  اسفند ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸ تا ۱۲ صبح در مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌ جنوب در سرفصل های زیر برگزار خواهد شد.
• استراتژی بازار

• ابعاد مارکتینک (بازارگرایی، بازارشناسی، بازاریابی بازارسازی، بازارگردی، بازارسنجی بازارداری، بازارگرمی، بازارگردانی)

• مخاطب شناسی و پرسونای آن

• مبحثی به نام رسانه

• ابزارشناسی رسانه

• پیوست رسانه‌ای یا”رسانه مارکتینگ”

• تفاوت”پیوست رسانه‌ای” و تبلیغات

• نوشتن پیوست رسانه‌ای

• پرسونال برندینگ یا برندسازی

گفتنی است که به کلیه شرکت کنندگاه گواهی رسمی معتبر و قابل ترجمه از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌ جنوب اهدا خواهد شد.

جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر: ۰۲۱_۸۸۸۱۱۰۸۶/ مبلغ کارگاه: ۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان

https://stb.iau.ir/plan/fa

موسسه آموزشی کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای “آرتونیست” https://t.me/artoonistlearning

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *