ده قطعه عکس از اعضای فعال گروه عکس موسسه فرهنگی، هنری و رسانه ای آرتونیست مورد پذیرش گروه داوری چهل و هشتمین دوره مسابقه و نمایشگاه بین المللی عکاسی Satyrykon در سال 2024 در کشور لهستان قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی و بین الملل موسسه فرهنگی ، هنری و رسانه ای آرتونیست در این مسابقه که به صورت سالانه در دو بخش عکس های ساختگی و طنز برگزار می شود، از میان 2 هزار و783 عکس از 836 عکاس از 61 کشور جهان ، آثار سید علی سیدی ( 1 قطعه ) ، سید حمید سیدی ( 1 قطعه ) ، علیرضا عطاریانی ( 2 قطعه ) ، هادی دهقان پور ( 2 قطعه ) ، شرمین نصیری ( 2 قطعه ) ، معصومه کریمی ( 1 قطعه ) ، حمیده فرهادی نژاد ( 1 قطعه ) حضوری درخشانی را برای ایران عزیز را رقم زدند .

گفتنی است آثار پذیرفته شده به طور همزمان در شهر  لگنیتسا و ورشو به عنوان پایتخت و سپس در دیگر شهرهای بزرگ این کشور از قبیل گدانسک و کراکوف نیز به نمایش عموم در خواهد آمد .

لازم به ذکر است برگزاری این رقابت جهانی برای چهل و هشتمین سال متوالی توسط مرکز فرهنگی شهرداری و شورای شهر Legnica  انجام می گردد .

علاقه مندان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده عکس های پذیرفته شده از 27 اسفندماه به نشانی www.lck.art.pl مراجعه نمایند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *